Friday, April 22, 2022

ජාලීය අලෙවි කරනය.

අන්තර්ජාලයේ විකීපේඩියා ඇසුරෙන් සකස් කරන ලද ලිපියකි.

හැදින්වීම


ජාලීය අලෙවිකරණය (Net Work Marketing) නැතහාත් මල්ටි ලෙවල් මාර්කටින් MLM (Malty Level Marketing) යනු දැනට ලෝකයේ මිනිසුන්ගෙන් වැඩිම ප්‍රතිශතයක් ඉතාමත් කෙටි කාලයක් තුලදී ධනවතුන් වීමට හා ධනපතියන් කිරිම සදහා බලවත් වූ අලෙවි කරණයක් වශයෙන් හදුන්වා දීමට හැක.සරල සාමාන්‍ය දැනුමක් ඇති ඔනෑම අයෙකුට මෙන්ම උගත් බුද්ධිමත් ඕනෑම අයෙකුට මෙම අලෙවිකරණය තුලින් මුදල් ආයෝජනය කිරිමකින් තොරව භාණ්ඩයක් පරිභෝජනය කිරිම තුලින් තා කෙටි කාල සිමාවකදී ධනපතියන් විමට හැකියාවක් ඇත.ලෝකයේ වැඩිම ප්‍රතිශතයක් ධනපතියන් බවට පත් කරනු ලබන මෙම ජාලීය අලෙවි කරණය පිළිබද නිසි පරිදි අවබෝධයක් ලබා ගැනීම ඉතා වැදගත් කමක් ගනු ලබයි. ජාලීය අලෙවිකරණය (Net Work Marketing) නැතහාත් මල්ටි ලෙවල් මාර්කටින් MLM (Malty Level Marketing) පිරිසක් එකමුතුව සියලුම සාමාජිකයිනට යහපතක් වන ආකාරයට නිර්මාණකර ගත් ක්‍රමවේදයකට  භාණ්ඩ හා සේවාවන් අලෙවි කරනු ලබන නිත්‍යානුකූල ක්‍රමවේදයකි
 

ජාලීය අලෙවි කරණය


ජාලිය අලෙවි කරුවෙකු වශයෙන් තම යුතුකම් කොටස මැනෙවින් ඉටු කිරීමට නම් නියම වශයෙන් ජාලීය අලෙවි කරණය හදුනා ගැනීම කළ යුතුයි.
 
  1. තමන් විසින් තෝරාගන්නා ලද ආයතනය අවම වශයෙන් වසර 05 කට අධික කාලයක් මෙම ක්ෂේත්‍රයේ නියලීම.
  2. දේශීය වශයෙන් දේශීය නිෂ්පාදනයන්ට මුල් තැනක් ලබා දීම.
  3. විනිවිද භාවයකින් සියලුම වෙළද කටයුතු කිරිම.
  4. ආයතනයේ නිෂ්චල සහ චංචල දේපළ වල වටිනාකම.
  5. ජාලීය අලෙවි කරනය මෙහෙය වන්නන්ගේ හැකියාවන් සහ සුදුසුකම් පිළීබදව.
  6. තමන් විසින් පරිභෝජනයට ගන්නා සෑම භාණ්ඩයක්ම තමන් විසින් එදිනෙදා ප්‍රයෝජනයට ගන්නා භාණ්ඩයන් වීම.
  7. ආයතනයේ ලියාපදිංචිය.
  8. අතීතයේ වර්ථමානයේ සහ අනාගත සැලසුම් පිළීබද අවබෝධය.
  9. පුහුණූවීම් හා දැනුවත් කිරිම් පිළීබද ක්‍රමවත් වැඩ පිළිවෙලක් තිබීම.
  10. ආයතනය වසරින් වසර දියුණූවට පත්වෙන ආකාරය පිළීබදව.
  11. ආයතනයේ දැක්ම හා ඊට ලගා වීමට ආයතනයට ඇති හැකියාව.
  12. ආයතනයේ ගනු දෙනු වල ඇති විනිවිද භාවය.
  13. ආයතනය මගින් අඛණ්ඩව ලබා දෙනු ලබන දැනුම හා පුහුණූ වැඩ සටහන්.
  14. ආයතනය හා සම්බන්ධ තුන්වන පාර්ශවයේ ආයතනයන් කවරේද යන්න.
  15. ආයතනය ආරම්භයේ සිට වර්ථමානය දකවා අඛණ්ඩ වර්ධනයක් දැකිය යුතුයි.
  16. මෙහෙය වන්නන් ආරමභකයින් නැතහොත් අධ්‍යක්ෂක මණඩලයේ මෙම ක්ෂේත්‍රය පිළීබද දැනුම.
  17. ආයතනයේ අලෙවි කරන ජාලය තුල සාධාරණ ගනු දෙනුවක් සිදුවිය යුතුයි.
  18. ආයතනයේ ලාබ අංශයන් ස්වාධීනව අලෙවි කරුවන් අතරේ බෙදා දීමට ඇති සැලැස්ම අලෙවි කරුවන්ට වැඩි වාසි ගෙන දෙන එකක් විය යුතුයි.
  19. පාරිභෝගිකයාගේ අභීමතය පරිදි තමන්ට කැමති භාණඩයක් තෝරා ගැනීමට හැකිවන පරිදි භාන්ඩ වර්ග තිබිය යුතුයි
  20. මිනිසාට සුදුසු හා සෙෘඛ්‍යයට හිතකර සැම දෙයක්ම තම පාරිභෝගිකයාට ලබා දීමට කටයුකු කිරිම

ක්‍රමවේදය

ජාලීය අලෙවිකරණය (Net Work Marketing) හි ප්‍රධාන වශයෙන් කොටස් තුනකි.

  1. ආයතනයේ සාමාජිකයෙකු වශයෙන් හෝ බෙදාහරින්නෙකු වශයෙන් එක් අයෙකු බදවා ගැනීම සිදු කරනු ලබයි.
  2. මෙසේ බදවා ගන්නා ලද පුද්ගලයා තම ජාලය සංවර්ධනය කර ගැනීම උදෙසා මෙන්ම ආයතනයේ නිෂ්පාදනයන් අලෙවි කිරිම සදහා තව තවත් අයවලුන් බදවා ගැනීම සිදු කරනු ලබයි.මෙසේ ඔහුට අයත් කණ්ඩායමක් නිර්මාණය කර ගැනීම ඔහු විසින් කර ගැනීම කරයි.
  3. මෙසේ ආයතනය සමග සම්බන්ධ වන සෑම බෙදා හරින්නෙකුටම තමන්ගේ සහ තම කණ්ඩායමේ අලෙවිය මත ලැබෙන්නාවූ කොමිස් මුදල් හා දීමනාවන් ලබා ගැනීමේ අයිතිය හිමිවේ. එසේම තම කණ්ඩායම දිනෙන් දින වර්ධනය කර ගන්නාවූ සෑම අයෙකුගේම දිනපතා ආදායම මාසික ආදායම මෙන්ම වාර්ෂික ආදායම් තත්වයද ඉතා ඉහලට ඇදීයන අතර එය අනාගත වත්කමක් දක්වා නිර්මාණය කර ගැනීමේ හැකියාවක්ද ඇත.මේ පිළීබදව මනා ලෙසින් තේරුම් ගන්නා අලෙවි කරුවන් පමණක් මෙම ක්‍රමය තුලින් ඉතා කෙටි කාලයක් තුලදී ධනපතියන් බවට පත්වෙන බව සත්‍යයක්වේ.

මුලධර්ම

  1. සාමාජික ප්‍රතිලාභයන් සාමාජික සංඛයාව මත පමණක් සිදු නොවේ.
  2. සාමාජිකයින් තමන් විසින් සකසන කණඩායමේ මුලු මිලදී ගැනීම් සහ අලෙවි කිරිම් (තමන්ගේ පරභෝජනය සහ සිල්ලර විකිණීම) මත ප්‍රති ලාභයන් හිමිවේ.
ආයතනයේ යම භාණ්ඩයක් හා සේවාවක් ලබා ගෙන නව සාමාජිකත්වය ලබා ගත යුතු අතර නව සාමාජිකයිනට ආදායම සහ ප්‍රතිලාභයන් පිළීබදව මෙන්ම කිසිදු කරුණක් පිළීබදව බොරු පොරොන්දු දීම නොකළ යුතුය.

ජාලීය අලෙවිකරණය සතු බලය

  1. ආයෝජනයක් නොමැතිව පරිභෝජනය තුලින් ඇරබිය හැකි ව්‍යාපාරයක් වීම.
  2. පරම්පරා ගණනකට ආදායම ලබා ගැනීමට හැකි වෘත්තියක් වීම.
  3. කාලාවරයක් සහිත ව්‍යාපාරයක් වීම(දිනකට පැය 24 කට වඩා වැඩකල හැකි වීම).
  4. මුදල් නිදහස ලබා ගැනීමට හැකි විම.
  5. කාලයේ නිදහස ලබා ගනීමට හැකි වීම.
  6. මානසික නිදහස ලබා ගැනීමට හැකි වීම.
  7. ඉතා කෙටි කාලයක් තුල වැඩිම ආදායමක් ඉපැයීමට හැකි වීම.
  8. ලොව වැඩිම ආදායමක් ලබන වෘත්තීන් අතර ඉතා ඉහලින් තිබීම.
  9. දක්ෂයිනට නිසි තැන ලැබෙන ව්‍යාපාරයක් වීම(හැකියාව අනුව ඉදිරියට යැමට හැකි වීම).
  10. අන් අයගේ දියුණූව තුලින් තමන්ට ආදායම ඉපයීමට හැකි වීම.
  11. ව්‍යාපාරය ව්‍යාප්ත කිරිමට ඇති පහසුව.
  12. භෞතික සම්පත් අවශ්‍ය නොවීම.
  13. වෘත්තීය සුදුසුකම් ඇති හෝ නොමැති සෑම අයෙකුටම එකසේ ආදායම ලැබීමට හැකි වීම.
  14. අන් අයගේ දියුණූව තුලින් තමන්ද දියුණූව කරා පියමන් කිරිමට හැකි වීම.
  15. තමන්ගේ අවංකභාවය තුලින් ආදායම් ඉපයීමට හැකිවීම.
  16. නව සම්බන්ධතා ඇතිකර ගැනීම.
  17. ජාත්‍යන්තර අත් දැකීම් ලබා ගැනීමට හැකිවීම.
  18. රටතුල පමණක් නොව ලොවපුරා සම්බන්ධතා ඇතිකර ගැනීමට හැකිවීම.
  19. විශාල පරාසයක් පුරා ව්‍යාපාරය දියුණූකර ගැනීමට හැකිවීම.
  20. ආකල්ප අතින් පිරිපුන් ජන සමුහයක් නිර්මාණය කිරිමට හැකිවීම.
  21. ආකල්ප අතින් ඉතා උසස් නායකයින් බිහිකිරිමට හැකිවීම.
  22. රටක ජාතියක දියුණුව සදහා වැදගත් වැඩ කොටසක් කිරිමට හැකිවීම.
  23. තමන්ගේ ආත්ම අභිමානය වර්ධනය කර ගනිමින් දිවි ගෙවිමට හැකිවීම

ශ්‍රී ලංකාවේ ජාලීය අලෙවිකරණය

ශ්‍රී ලංකාවේ ජාලීය අලෙවිකරණය පිළීබදව තරැණ පරපුර මෙන්ම වැඩිහිටි අයවලුන්ද දක්වන්නේ මෙන්ම ඒ දෙස බලන්නේද ඉතාමත් පටු ආකාරයකිනි.  එවන් රටක දුප්පතුන් කිසිදු දිනෙක ධනපතියන් වශයෙන්ද, රටක් ධනවත් රටක් වශයෙන්ද, සංවර්ධනයක් කරා නොයනු ඇත.  අනාගත පරපුරට මෙය නිවරදි ආකාරයෙන් වටහා දීම ඉතාම කාලෝචිත  පියවරකි. උදාහරණයක්  වශයෙන් ලොව ධනවතෙකු වන මයික්‍රොසොප්ට් ආයතනයේ  නිර්මාතෘ බිල් ගේට්ස් පවසන්නේ තම ව්‍යාපාරයන් වෙතින් ලැබෙන ධනය නැතිවී ගිය හොත් තමන් මුලසිට නැවත පටන් ගන්නේ ජාලීය අලෙවි කරණයෙන් බවය. එහෙත් ශ්‍රී ලංකාවේ ජාලීය අලෙවි කරණය තවමත් පවතින්නේ ඉතාමත් පහත් තලයක බැවින් එය දිනෙන් දින දියුණුවට පත් කර ගැනීම කල යුතුය.

ජාලීය අලෙවි කරැවෙකු සතු ගුණාංග


කැපවීම
අනාගත සිහින
යහපත් ආකල්පයන් සහ නායෙකයෙකු සතු ගුණාංගයන්

ජාලීය අලෙවි කරණය ඉගෙන ගත යුත්තේ ඇයි

මනා ලෙසින් ජාලීය අලෙවි කරණය ඉගෙන ගන්නා ලද අයෙකු දිනෙන් දින ඉතාමත් ඉක්මනින් තම අනාගතය සාර්ථකත්වය කරා පියවර මනිනු ලබන අතර දක්ෂ නායෙකයෙකු වශයෙන්ද සමාජයේ යහපත් පුරවැසියෙකු වශයෙන්ද දිවි ගෙවිමට ඉගෙන ගන්නා අතර තවත් අයෙකුට උදව් උපකාරයන් කරමින් ඔහුගේ ජීවිතයද සාර්ථකත්වයට රැගෙන යමින් ධනපතියෙකු දක්වා රටට මෙහෙයක් කිරිමට හැකියාවක් ලැබීම හදුන්වා දිය හැක මෙම ක්‍රමයට විරුද්ධ කොටසක්ද නැත්තේ නොවේ . ඔවුන් නම් දුප්පතුන් ධනපතියන් වීම නුරුස්සනා පිරිස් බව හැදින් වීමට හැක

ජාලීය අලෙවි කරණය සහ සෘජු විකුනුම් කර්මාන්තය


වොෂින්ටන් ඩී.සී. හි පිහිටි WFDSA(World Federation Direct Selling Association) යනු සෘජු විකිණුම් කර්මාන්තය නියෝජනය කරන ප්‍රධාන ජාත්‍යන්තර රාජ්‍ය ආයතනයයි.
ජාලීය අලෙවි කරණය ප්‍රධාන ජාත්‍යන්තර රාජ්‍ය ආයතනය (WFDSA)


වොෂින්ටන් ඩී.සී. හි පිහිටි WFDSA(World Federation Direct Selling Association) යනු සෘජු විකිණුම් කර්මාන්තය නියෝජනය කරන ප්‍රධාන ජාත්‍යන්තර රාජ්‍ය ආයතනයයි.

(WFDSA) නිතිමය තත්වය


  1. ආයතනය ආරම්භයේ  සිට වසර 05 කට වඩා අඛණ්ඩව වෙළඳපළ තුල නොකඩවා වෙළඳ කටයුතු සිදුකරනු ලබන ආයතනයක් වීම.
  2. ආයතනය ආරම්භයේ සිට වර්ථමානය දක්වා අඛණ්ඩ වර්ධනයක් දැකිය යුතුයි.
  3. මෙහෙය වන්නන් ආරම්භකයින්  නොහොත් අධ්‍යක්ෂක මණ්ඩලයේ මෙම ක්ෂේත්‍රය පිළීබදව දැනුම සහ අවබෝධය‍.
  4. අලෙවිකරණය තුල සාධෘරණ ගනුදෙනුවක් තිබිය යුතුයි.
  5. ආයතනයේ ලාබ අංශයන් ස්වාධීන ගැනුම්කරුවන් අතරේ බෙදා දීමට ඇති සැලැස්ම අලෙවි කරවන්ට වැඩි වාසි ගෙන දෙන එකක් විය යුතුයි.
  6. ආයතනයේ වගකීම් වලට වඩා වත්කම් වල අගයක් ගත යුතුයි.
  7. පාරිභෝගිකයාගේ අභිමතය පරිදි තමන් කැමති භාණ්ඩයක් තෝරා ගැනීමට හැකිවන පරිදි භාණ්ඩ වර්ග තිබිය යුතුයි.
  8. ආයතනයේ දැක්ම හා ඊට ලඟා වීමට ඇති හැකියාව.
  9. ආයතනයේ ගනුදෙනුවල ඇති විනිවිද භාවය.
  10. ආයතනය මගින අඛණෟඩව ලබාදෙන දැනුම හා පුහුණූවීම්.
  11. ආයතනය සමගින් එක්වී ඇති තුනවන පාර්ශවයේ ආයතනයන්ය.
නිමි.

No comments:

Post a Comment